2 tipy najdete ve videu, nebo si pod ním můžete přečíst rozšířenou textovou verzi.
Pokaždé, když pošlete e-mailovou kampaň, tak se z databáze odhlásí nějaký kontakt. Máte občas slabou chvilku, kdy vás to demotivuje a zapochybujete o svém podnikatelském úspěchu?
Pokud si někdy z jakéhokoli důvodu říkáte, že možná nemá cenu pokračovat, tak byste měli vědět následující (a zavést do praxe oba tipy uvedené níže).
>> Kdybyste se tím nechali odradit, tak ta většina lidí, kterým vaše práce pomáhá, by o vás přišla. <<
Tuhle většinu můžete mít stále na mysli, když začnete využívat 2. tip uvedený níže.
Ve skutečnosti to není tak, že pokaždé, když rozešlete hromadný e-mail, tak se minimálně 1 odběratel odhlásí. Ve skutečnosti je to tak, že pokaždé, když rozešlete hromadný e-mail, tak se vám třeba 99 % kontaktů neodhlásí a stále chce vaše e-maily dostávat.
A to je přece velký úspěch!
Navíc všichni víme, že i my sami neustále někde odlašujeme odběr. Jsme prostě přehlceni, není v tom nic osobního. I v té menšině odhlášených kontaktů je většina, která si vás stále váží a hodlá vaši práci dále sledovat. Buď přímo na vašem webu, nebo alespoň když na ni někde náhodně narazí.
Jako lidé jsme se od malička učili hledat chyby. Pokud vás to nepotkalo v rodině, rozhodně vás to potkalo ve škole. Náš radar díky tomu okamžitě identifikuje nepovedené věci a věci, které bychom nechtěli.
Úplně pak přehlížíme, že většina věcí v našem životě i v našem podnikání jsou ty věci, které chceme. Málo si toho všímáme, ale každý náš den je doslova nabitý většími, nebo menšími úspěchy.
Pokud se vám někdo odhlásí z databáze, uvědomte si, jak velké množství kontaktů ve vaší databázi zůstalo. Jsou to přece stovky, nebo tisíce lidí, kteří s vámi zůstávají, a to je úspěch! Je to takový malý důvod k oslavě.
To neznamená, že si neuděláte analýzu důvodů, proč se kontakty odhlašují. Uděláte, protože příště chcete posílat relevantnější e-mailing.
Ale nemůžete si pořád připouštět jenom neúspěchy, je potřeba si začít připouštět úspěchy. Pokud chcete být v životě úspěšní, musíte si všech svých úspěchů řádně všímat.
Proto přestaňte svoje každodenní úspěchy přehlížet a vyhledávejte je!
Začněte si všechny úspěchy na vaší podnikatelské cestě zapisovat.
zapište si to.
Založte si soubor v počítači, nebo si pořiďte zápisník, do kterého vás bude bavit zapisovat (takže ne nějaký umouněný sešit, ale něco reprezentativního). Můžete ho nazvat Deník úspěchů na mojí podnikatelské cestě.
Všechny úspěchy na vaší podnikatelské cestě si do deníku zapisujte, do souboru si můžete udělat i snímek obrazovky (Print Screen). Je to chvilka a vyplatí se.
Kdykoli budete potřebovat, můžete si deník úspěchů na vaší podnikatelské cestě otevřít a načerpat tak motivaci a elán do další práce.
Pokud chcete změnit svůj život, začněte hned. Jděte do toho se vší parádou. Žádné výjimky.
William James
Přeji vám skutečně úspěšný den
Daniela Frejková